zwroty i reklamacje

Zwrot zakupionego towaru

Prawo odstąpienia od umowy

1. Produkty w sklepie BLACK DOG są produktami personalizowanymi. Są stworzone zgodnie z indywidualną specyfikacją Klienta tj zawierają unikalny numer telefonu oraz imię. Produkty personalizowane nie polegają zwrotom.

Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta:

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;



Reklamacje produktu 

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: blackdog.shop.pl@gmail.com lub drogą pocztową na adres ul. Rogozińskiego 3/25, 31-559 Kraków

Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Rogozińskiego 3/25, 31-559 Kraków

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad
  • doprowadzenia do zgodności z umową
  • oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy
  • innego roszczenia;

    Reklamację możesz zgłosić w ciągu 3 dni od zauważenia wady.

    Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

    Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.